Friday 27 January 2012

Petua rangsang isteri lakukan seks




Pada usia awal perkahwinan anda, masih ingat lagi tak bahawa isteri anda amat mudah sekali terangsang. Disentuh sedikit sahaja puting, dicium atau dimainkan sedikit kelentit idaman tetiba sahaja keluar air mazinya. Mudah sahaja basah dan berlendir. Keadaan ini sudah berbeza selepas bersalin ataupun selepas lima enam tahun berkahwin, rangsangan isteri anda kepada seks sudah berubah. Kalau dahulu anda melakukan foreplay atau istimtak dalam lima minit basah vagina seperti banjir besar. Tetapi sekarang walau dah sejam pun isteri anda masih belum terangsang.

Mengapa ini berlaku ? Salah anda ke ? Tak perlu salahkan sesiapa , inilah faktor infiniti signal atau isyarat lembam yang dihantar oleh minda ke organ seksual isteri anda ke arah seks. Analoginya anda setiap pagi minum air kopi dengan roti canai dan berterusan bertahun tahun cubalah tukar selera mendapatkan Goji atau Tongkat Ali dan sebagainya bagi mempelbagaikan citarasa. Begitulah sama situasi dengan isteri anda setiap hari lokasi seks dan hari-hari yang sama hingga timbul peringkat meluat.

Bangun pagi basuh kain , tengahari jemur/sidai kain, petang angkat kain di jemuran, malam lipat kain dan bangun pagi hilang kain . Lepas hilang kain kena basuh kain begitulah pusingan setiap hari dan hari dan hari. Mindanya akan bertukar menjadi bosan dan muak dengan seks dan seks. Jadi di sini diturunkan petua dan amalan yang sesuai dibaca untuk renungan atau amalan jika perlu bagi mengembalikan rangsangan seks kepada isteri anda iaitu ;


1. Cuba kurangkan aktiviti seks anda daripada tujuh kali seminggu kepada 3 kali seminggu. Lakukan hubungan seks hanya pada hari ganjil sahaja iaitu Selasa malam,Khamis malam dan Sabtu malam. Perubahan ini untuk mengelak kan kebosanan isteri yang mungkin menganggap anda kemaruk seks . Di samping itu juga ada baiknya untuk kesihatan kerana apabila ada had masa maka badan anda dapat mengumpulkan tenaga bagi meneruskan kebatinan pada hari yang ditetapkan.


2. Berbulan madu untuk kali kedua atau keberapa kali. Ini salah satu cara yang sesuai dan amat berkesan. Bawalah isteri anda bermalam di mana-mana hotel atau chalet atau tempat rehat dengan suasana makan malam di hotel yang romantik dan memakai wangi-wangian yang berbau harum lebih lebih lagi dengan suasana samar cahaya lilin. Fuh!!! masa ini minda isteri akan berubah kepada satu situasi yang berbeza dan tentunya kawalan seksualnya juga akan turut berubah. Mindanya kini diarah mencuba untuk pengalaman seks ditempat yang baru yang menyeronokan. Jika situasi sebegini belum pernah dialami , nescaya isteri anda merasakan tidak sabar untuk menikmati ramuan indah di bilik tidur . Tentulah sekali ciuman sahaja pasti umpama paip pecah air mazinya keluar.

 
3. Kaedah yang disyorkan ini tidak berapa romantik tetapi mungkin anda tidak ada jalan lain dan terpaksa melakukannya iaitu cara paksaan. Anda kenalah pandai menggunakan kaedah ini iaitu memaksa anda keluar mazi isteri anda dengan pantas. Caranya ialah jilat biji kelentit dia sambil mainkan lidah di celah lubang vagina. Memang pada mulanya isteri anda akan menolak diperlakukan sedemikian tetapi apabila kesedapan kesan jilatan dan nafsu telah bergelora maka dia akan pasrah dan rela dijilat sedemikian rupa.

Di kala ini anda mintalah dia buat latihan kemut biar terasa akan kemutan pada lidah anda semasa anda memasukkan lidah anda ke lubang vaginanya . Apabila anda yakin lubang farajnya sudah dibasahi bercampur air mazi dan air liur anda (ingat jangan telan kerana air mazi itu najis ) keluarkan dulu jangan sampai tertelan kerana air mazi itu najis selepas keluarkannya sambung semula dengan terus menjilat kelentitnya.

Sambil jilat dan cucuk-cucukkan lidah anda ke lurah lubang vagina tu jangan lupa jari tengah anda terus berperanan menggentelkan biji jarum kelentitnya yang menyebabkan gelora nafsu isteri anda seperti diserang histeria . Ulangi selama lima minit. Memang ketika ini tak kira mana wanita sekalipun akan menyukainya bila diperlakukan sedemikian rupa. Tentunya kali ini tusukan zakar ke faraj isteri anda amat mudah sekali kerana semua daerah lubang vagina telah pun dibasahi keseluruhannya.

Cuma pastikan lubang faraj isteri dibersihkan dahulu supaya tidak mengandungi najis atau bendasing yang boleh menukarkan rasa semasa anda menjilatnya. Di samping itu mulut anda sendiri wajib dibersihkan bukan sekadar menggosok gigi malahan digalakkan berkumur dengan antiseptik yang sesuai bagi menghilangkan kuman atau bakteria yang boleh merosakkan faraj isteri pada masa akan datang seperti barah ovari dan sebagainya.

Related post



0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More